2011. október 27., csütörtök

LUC BERLEM luxus olasz csizma + ajándék! Új! 40-e - Jelenlegi ára: 3 250 Ft

Eladó a képen látható luxus csizma. Nagyon puhabőr, olyan szarvasbőr hatású.  Nem találok benne semmi jelzést, de a bőr jelzés ott van.  Gyönyörű, világosbarna színű. Egyszer sem volt használva, ez a talpán jól látszik.  Sajnos nekem nagy lett. A belsőtalp méret 28cm, de én végig mértem, szerintem max. 27cm. A többi csizmával együtt tároltam, ezért egy takarítás ráfér megfelelő bőrtisztítóval, de egyébként teljesen új, hibátlan darab. Mindenképpen keskeny lábfejre ajánlom! Ehhez a csizmához még ajándékba adom a képen látható D&G olasz táskát. Néhány helyen már kopott.  Rengeteg női cuccot raktam fel, ha 3 terméket vásárolsz, akkor kikiáltási áron azonnal elviheted! Előtte szólj, kérlek, hogy a fixet át tudjam írni! A postán is sporólhatsz, hisz 1050ft-ért 20kg-ig elviszi a posta!
Folyamatosan rakok fel őszi-téli holmikat!  
Posta 1-4 napon belül, simán csak SAJÁT FELELŐSSÉGRE!
Licitet nem törlök!  
Jó böngészést!  


Jelenlegi ára: 3 250 Ft

Az aukció vége: 2011-11-04 14:45
. LUC BERLEM luxus olasz csizma + ajándék! Új! 40-e - Jelenlegi ára: 3 250 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése